4.06.2007

Atakan Özen

1978 yılında Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde doğdu.
Şiirleri; Dergah, Kırklar, Derkenar ve Taflan dergilerinde yayınlandı.


SEMAZEN

Beni kendime bağlayan köprülerden
uygun adımlarla geçince hayat
ölüp ölüp dirildiğim gümüş serviler üzre
kendini bu kadar düşündüren neydi ki
kapıdan ilk giren ben oldum
ben oldum,göğe kavisler çizen semazen

içimden neresinden başlasam,diyorum
sütbeyaz dişlerine karanlığın veballer taşırken
ve acının sefertasına kendimi bölüyorken
aklımda hep bir yerlere varmanın telaşı kaygısı
her yanımda üstü çizilmiş aşklar ülkeler
aman vermeyen dar geçitler ve devriyeler

şimdi,yüzümü ne yana çevirsem şamdanlardan
içimde besmelesi çekilmiş vaktin kendinden geçmiş hali
tevekkül gölgesi ışığın direncinde buğulanan
ama o ilk bakış anılar morguna dönüşen yolculuk
bir an boşluğuna düşer gibi oldum aynaların

Hiç yorum yok: